توضیحات
بنچمارک جهانی
این دوره بر اساس سرفصلهای معتبرترین مدارس کسبوکار دنیا بومیسازی شده است تا اطمینان حاصل شود دانشجو توانایی رقابت بینالمللی دارد. دورههای مشابه در سطح جهانی عبارتند از:
- Product School (San Francisco) تمرکز بر مهارتهای عملی مدیران محصول.
- Reforge (USA) تمرکز بر استراتژی رشد و محصول برای مدیران ارشد.
- INSEAD Product Management Executive Program تمرکز بر رهبری محصول.
کاربردها
این مهارت کجا به درد میخورد؟
- مهاجرت کاری: پوزیشن Product Manager یکی از پرتقاضاترین شغلها در کانادا، آلمان و امارات است.
- کارآفرینی شخصی: برای کسی که میخواهد استارتاپ خودش را با کمترین ریسک راه بیندازد و در تیم سازی سر درگم نباشد.
- توسعه کسبوکارهای سنتی: مثلاً مدیر یک شرکت یا کارخانه در ارومیه که میخواهد خط تولید جدید یا اپلیکیشن سفارشگیری آنلاین راه بیندازد، به این دانش نیاز دارد.
تأثیر بر مخاطب
- این دوره طرز تفکر (Mindset) فرد را تغییر میدهد.
- از “انجامدهنده دستورات” به “تصمیمگیرنده استراتژیک” تبدیل میشود.
- از “حدس و گمان” به “دادهمحوری” کوچ میکند.
- اعتمادبهنفس لازم برای رهبری یک تیم چندتخصصی (فنی، گرافیک، فروش) را پیدا میکند.
پیشنیاز دانشی:
نیازی به برنامهنویسی و یا آشنایی با آن در این دوره وجود ندارد.
آشنایی با اکوسیستم دیجیتال: مخاطب باید کاربر حرفهای اینترنت باشد (نه فقط اینستاگرام). بداند اپلیکیشنها چطور کار میکنند و با مفاهیم اولیه مثل “استارتاپ” غریبه نباشد.
زبان انگلیسی: در حد متوسط (Intermediate) چرا که ابزارها مثل Jira, Trello, Figma و منابع تکمیلی انگلیسی هستند.
پیشنیاز تجربهای
حداقل ۱ تا ۲ سال تجربه کاری (در هر زمینهای) ضروری است.
چرا که مدیریت محصول نیازمند درک سازمانی، تعامل با تیم و حل مسئله است.
پیشنیاز تجهیزات:
لپتاپ شخصی (برای کار با ابزارهای آنلاین در کلاس).

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.